Jak pracuji

Vážení klienti , ráda bych Vám v bodech přiblížila způsob mé práce. Nejdůležitější pro mne je úzká spolupráce s klientem a naprostá důvěra, že se jeden na druhého můžeme spolehnout. Abychom spolu navázali pracovní vztah , musí dojít k prvnímu setkání.

  • 1.První setkání
  • Zásadním záverem z prvního setkání musí být zjištění všech okolností vedoucím k prodeji nemovitosti a následné určení strategie prodeje.
  • 2. Strategie prodeje
  • Dalším bodem je prezentace nemovitosti v inzertních mediích.
  • 3. Způsob prezentace
  • 4. Výhradní zprostředkovatelská smlouva- základní předpoklad úspěšného obchodu
  • Nechci obchod za každou cenu, někdy jen klientům poradím

Naše první setkání

Při našem prvním setkání si nejprve zcela nezávazně popovídáme a v případě, že se klient rozhodne spolupracovat se mnou, pak se pustím do práce.

Na naší první schůzku se domlouvám na setkání v nemovitosti, kterou chce klient prodávat, ale může být i někde v kavárně pokud klient chce jen nezávazně zjistit ci vše pro něj mohu udělat. Tato návštěva je nezbytná ke správnému určení ceny a k tomu, abych mohla poradit klientovi, jak upravit nemovitost před prodejem. Probereme si časovou posloupnost celého obchodního případu a vysvětlíme si vše co, by klientům nebylo jasné.

První, nebo druhá schůzka : Moje práce začíná důkladným seznámením se s nemovitostí. V této etapě je moje práce trochu detektivní. Musím zjistit právní stav nemovitosti. Jestli stojí na vlastním či cizím pozemku. Zdali na nemovitosti neváznou dluhy , zástavy, věcná břemena. Možná zjistíme, že nemovitost má podobná zatížení. Ale od toho tu jsem, abychom společně vyřešili co se vyřešit dá a naopak upozornili a vysvětlili zájemcům o koupi skutečnosti , které jsou dané.( Například věcné břemeno jízdy a chůze ).

Potřebuji vyzvědět vše co je důležité pro současné majitele a co by mohlo mít význam pro nové majitele. ( Občanská vybavenost, společenský život v místě, sportovní vyžití, dopravní dostupnost, školy, školky,možnosti koupání, různé pověsti, které se vážou k různým místům v okolí, řemeslníci, farmy s bioprodukty, nákupy, možnost procházek atd. atd.).

Možná se Vám to zdá banální, ale to vše potřebuji vědět pro komunikaci se zájemcem o koupi, abych mohla reagovat zase na jeho požadavky. Podstatné při nabízení nemovitosti je pořízení kvalitních fotografií a pokud možno videoprohlídky.

Jsem připravena svou odbornou pomocí přispět ke splnění Vašich přání.

Strategie prodeje

Určení strategie prodeje nemovitosti je důležité hned při prvním setkání makléře s majitelem nemovitosti. Je potřeba zjistit důvod prodeje. Jestli si majitel vysnil nové bydlení a chce si uskutečnit svůj sen, nebo je k prodeji donucen shodou okolností.

Důležité je vědět kolik času má klient na prodej.

Jestliže s prodejem nespěchá, může začínat prodávat za cenu, která se rovná vyššímu průměru, možná ještě vyšší , jestli se jedná skutečně o výjimečnou nemovitost. Ale klient musí být připraven na to, že může na toho svého výjimečného kupce čekat skutečně dlouho.

Jestliže nabízí byt v paneláku , kterých se právě prodává ve stejné ulici 5 a stále nespěchá, je dobré , nabízet za cenu srovnatelnou s ostatními byty.

Ale jestliže majitel s prodejem spěchá a má již téměř existenční problémy je třeba začít nabízet byt za cenu nejlevnější v okolí. Někdy je čas dražší než peníze a přestože klient dostane peněz méně než si původně představoval, slaví úspěch, protože se např. vyhnul exekuci a prodejem nemovitosti získal mnohem více peněz, než kdyby byla nemovitost prodávána v dražbě.

Zvážení všech okolností, které hrají při prodeji nemovitosti svou roli je velmi důležité. Pomohu Vám odhlait všechna úskalí při prodeji nemovitosti.

Přehled o cenách nemovitostí v dané lokalitě, v mém případě Bohumín a okolí, vám zajistí makléř. Je to další taková detektivní práce.
Často se stává, že je požadováná cena , neodpovídající a tak klient prodělá.

Neváhejte a zavolejte, ráda Vám poradím

Způsob prezentace

Nejúčinnějším způsobem prezentace je uveřejnění inzerátu na realitních servrech. Pro tuto příležitost je nutné udělat sérii fotografií nemovitosti tak, aby si potenciální kupující dokázal nemovitost co nejlépe představit a fotografie ho zaujaly natolik, že bude mít zájem nemovitost navštívit a uvažovat o tom , že ji koupí.

To ale není jen tak. Fotografie by měly objektivně zachycovat skutečnost , ale zároveň působit příjemně a lákavě. Proto nesmí být na fotografiích žádné rušivé prvky jako špinavé nádobí, povalující se oblečení, boty, puštěná televize, hory hraček. Správný makléř by měl majitele nemovitosti přesvědčit, jak důležité je před fotografováním uklidit.

Potencionální klient , by při prohlížení fotografií Vaší nabízené nemovitosti, měl hned nabýt dojmu a představ, že ano, tady si dovedu představit bydlet , rekreovat se, garážovat a opečovávat svého motorového mazlíčka .

Ještě důkladnější by měl být úklid před natáčením videoprohlídky.

Kromě toho, že je uklizeno v domě je neméně důležité uklidit v okolí domu. Někdo na zahradě skladuje nepotřebný materiál po dokončené stavbě, různá nepojízdná vozidla. V případě prodeje nemovitosti doporučuji všechno nepotřebné vyhodit. Už jen ten pocit, že někdy v budoucnu bude muset kupující to skladiště zlikvidovat, ho odradí koupit.

Naopak pocit pohody a bezstarostnosti dělá divy a představa, že je vše hotovo, stačí jen zapálit oheň v krbu a uvařit kávu ovlivní váhající zájemce jako mávnutím proutku.

Správně nafocenou a natočenou nemovitost inzerujeme na nejvýznamnějších servrech, které jsou pravidelně topovány.

Máme vlastní , poptávkový systém, individuální prezentace jednotlivých nemovitosti.

Zajímá li Vás cokoli , napište mi, volejte, ráda Vám poradím.

VÝHRADNÍ ZPROSTŘEDKOVATELSKÁ SMLOUVA -ZÁKLADNÍ PŘEDPOKLAD ÚSPĚŠNÉHO OBCHODU

Prodáváte nemovitost? Už jste někdy nějakou prodávali? Při prodávání nemovitostí je třeba během celého procesu dávat pozor na nesčetné množství okolností, které se mohou různě měnit.

Ideální je , když prodejem pověříte realitního makléře, kterému věříte a kterého jste si pečlivě vybrali.

Je potřeba si vytipovat několik makléřů, se všemi se sejít, jednoho si vybrat a poté již spolupracovat jenom s ním.

A důvod?

Ten dobrý makléř pracuje na 100 % pro Vás. To znamená , že ví , že prodej vaší nemovitosti záleží jen na něm. Investuje své peníze do inzerce . Jezdí po prohlídkách večer, o víkendech. Vymýšlí způsoby jak nejlépe upozornit potenciální zájemce na vaši nemovitost. Věnuje se jednání se zájemci tak, aby pro Vás domluvil co nejvyšší možnou cenu. Může se stát, že prodávající jsou např. v rozvodovém řízení a nemluví spolu. Přesto makléř musí komunikovat s oběma stranami a udržovat přátelskou atmosféru, tak aby kupující nebyli odrazeni nějakými emočními výkyvy.

A to vše může dělat jen v prostředí důvěry. Když je tento vztah prodávající - makléř podložen podepsanou zprostředkovatelskou smlouvou.

Mnohokrát se stává, že kupující vyžadují, aby jim tato smlouva byla ukázána. Vzhledem k tomu , že ctíme pravidlo mlčenlivosti, tak smlouvu vidí jen z dálky , ale kupující ma také pocit bezpečného průběhu při vyřízení všech potřebných záležitostí a podkladů.

Jde o to, že spousta rádoby makléřů nabízí byty a domy bez vědomí majitelů, bez toho aby skutečně danou nemovitost navštívili, bez toho aniž by měli písemně potvrzenou cenu , za kterou mohou nemovitost prodávat. A pak také občas se stane, že je prodána nemovitost bez toho, že by o tom jeí majitel věděl.

Běžný názor prodávajících je ten , že čím víc realitních kanceláří bude nemovitost nabízet , tím rychleji bude prodána. Jenže potenciální zájemce může být jen jeden a ten uvidí stejnou nemovitost v 10 inzerátech. Navíc s jinými informacemi, občas jinou cenou a občas kontaktují některého makléře, který nemá pocit exkluzivity a navíc spíše zájemce neprofesionalitou odradí, protože nezná celý příběh, není vytvořeno to důvěrné pouto a tudíž se nemovitost prodává spíš déle. A také bude zmatený. V každém inzerátu jsou jiné údaje. Často bývá uvedena i jiná cena. Když ho tento fakt neodradí vůbec , tak udělá dvě možné věci. Buď zavolá nabídce s nejnižší cenou. Tento "makléř " kontaktuje majitele a nabídne mu zájemce , který nabízí sice o půl milionu méně , ale přece. A nebo zavolá všem " makléřům" a požádá je , aby s majitelem domluvili snížení ceny podle toho nejlevnějšího inzerátu. Takže prodávající bude naštvaný , protože měl původně úplně jinou představu o ceně a ještě ho bude obtěžovat 10 nepříjemných telefonátů.

Z této situace je cesta obtížná. Spravit reputaci nemovitosti je dlouhodobá záležitost. Navýšit cenu, tak aby za ni dostal cenu reálnou a jakou by si přál je možné až za několik měsíců, protože ti co skutečně hledají, mají přehled o tom kdo, co a za kolik nabízí.

Doporučuji spolupracovat na základech vzájemné důvěry .

Jak na hypotéku

To už není jen v mých rukách, ale nabízíme tyto služby s realitní společnosit pro kterou s hrdostí pracuji.

Jak na hypotéku...

Cesta za novým bydlením je plná nástrah. Zvláště, pokud nemáte dostatečné množství vlastních prostředků a musíte si vzít hypotéku.Hypotéka vám změní život. Aby váš život byl bez komplikací, provedeme Vás celým procesem vyřízení hypotéky.Jsme partnerem společnosti GEPARD FINANCE. S námi získáte nabídku nejvýhodnějšího financování vašeho bydlení. Ročně zpracuje společnost hypotéky za více než 8 miliard Kč.


Jak na hypotéku... Vše zjistíte ZDE


Máte- li pochybnost , jak postupovat, napište mi, zavolejte a já Vám ráda zodpovím vaše dotazy.

Chcete mne kontaktovat?

© 2016 Denisa Tomášková - váš realitní makléř 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky